اخبار بازیگران وخوانندگان کره ای

اخبار بازیگران وخوانندگان کره ای لی مین هو هیونگ جونگ

اخبار بازیگران وخوانندگان کره ای

اخبار بازیگران وخوانندگان کره ای لی مین هو هیونگ جونگ

Goo hye sun : من اگه دوست پسرگرفتم ازدواج میکنم

سیلام به همهگی 

 

Goo hye sun تو یه مصاحبه که بخاطرتبلیغات گوشی Pantech IZAR Sky phone CF که توش بازی کرده بود گفت : من اگه دوست پسرگرفتم ازدواج میکنم

امروز کو هی سان در یکی از برنامه های تلوزیونی کانال mbc بود و گفت: من وقتی منیجر کمپانی رو دیدم موهامو رنگ کردم و عاشق شدم  این منیجری که کو هی سان داره ازش حرف میزنه  Yang Hyun Suk منیجر وپرزیدنت کمپانیYG ّهستش که تا اواخر سال کذشته با خواننده   Lee Eun Joo چند سال با هم بیرون میرفتند

کو هی سان گفت: وقتی فهمیدم می خواستم بقیه عمرم رو تنها زندگی کنم بعد از اینکه منیجر رو دیدیم. ولی فهمیدم که اونا مخفیانه با هم بیرون میرفتند(حسودیش شده طفلکی )

اون ادامه داد که:

اگه من دوست پسرگرفتم ازدواج میکنم و ۲~۳ دقیقه زد زیر خنده  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد